måndag 22 december 2008

HEMMA PÅ GOTLAND



Nu är jag hemma igen. Det kändes inte kul att komma hem till en tom illaluktande lägenhet, avloppen hade torkat ut och blommorna dött. Jag reagerade över hur kalt det kändes. Jag har ju vant mig vid fredriks mer "pyntade/ småplocks- inredningsstil", mysigt och hemtrevligt. Hos mig är det ju mera stilrent, något jag har trivts med. Jag bestämde mig för att åka hem till mamma och pappa. Lovisa kom också hem idag. Jag sover här nu till jul för att få umgås och få julkänsla. Hos mig är det ju långt ifrån pyntat. Men här är det jättemysigt som vanligt.


Nu sover jag i julklappsrummet :)



Jag har det bra men saknar Fredrik som inte mår så bra, dessutom fick jag veta att katten Lisa blivit sjuk, men vi vet inte riktigt hur, hon uppför sig konstigt, vill inte röra sig och skjuter rygg.

Vi (jag och Fredrik) har fått en julklapp. Väldigt gulligt! (Tack så mycket om ni läser detta. Jag tänker på er) Väntar med att öppna.

Inga kommentarer: