söndag 21 december 2008

FOTOTRISS: MINA JULDETALJER 2008

Söndag är dagen för min favoritfotoutmaning, fototriss. Veckans tema är "mina juldetaljer 2008". Jag har valt tre detaljer från en given julingrediens i mitt hem. Jag vill att den ska vara av äkta vara och här hos Fredrik finns ett stort utbud. Vi tog in och klädde vår idag eftersom jag åker hem i morgon.



Fotografen och resten av rummet blev också synlig i kulan.
Observera den snygga fotoställningen

Helheten av julingrediensen ser du HÄR där du också får se toppen som jag personligen tycker ser väldigt konstig ut och tar bort stjärnans funktion, men det ska tydligen vara så...

5 kommentarer:

Marie sa...

Fina bilder. Glittret får högsta betyg av mig. God Jul.

malin sa...

Haha, det är hopplöst att plåta kulor utan att avbilda sej själv =) Fina foton!

Anonym sa...

Sista bilden på den stora röda kulan med fish-eye av rummet inklusive fotografen är helt klart min favorit!

Anonym sa...

Gillar skarpt sista bilden...god jul

Anonym sa...

Den sista var rolig.
God jul.

/Zippo