söndag 19 april 2009

ÄNTLIGEN TRÅDLÖS MUSIK


Nu är mina kära trådlösa hörlurar tillbaka i min närhet och min dator kan komma ut på internet hos Fredrik. Det har fått effekten att jag äntligen kommit igång och träna igen. Det är bara att konsatera att jag är beroende av musik med bra ljud för att få fart på pedalerana. SPOTIFY underlättar det hela. Har gjort en spellista som heter cykling. Den är laddad med massor av låtar som får igång mig fysiskt. Konstigt nog är det musik som jag aldrig skulle lyssna på annars - meningslös tjatig musik men med mycket bas och tryck i. Så nu strömmar musik från internet in i min dator till mina trådlösa hörlurar som sitter på mitt huvud när jag sitter på träningscykeln i hallen och får fart på pedalerna.

2 kommentarer:

Tommy B sa...

Heja Hanna.
Bra beskrivning. Tänk vad musik kan vara bra för både kropp o själ.

Josefin sa...

Hallå bruden! Skönt att det funkar nu! Förresten vilket läckert fotocollage du gjort, sånt skulle jag också vilja kunna... Tänker på dig! Kram