torsdag 21 maj 2009

KATTUNGARNA 5 DYGN GAMLA

Idag är Lisa bättre. Hon skakar mindre och börjar få ordning på vart hon har kroppen igen. Hon har utöver den vanliga kattmaten och vattnet, druckit mycket mjölk och ätit leverpastej. Hon tar också bättre hand om kattungarna, så idag har hon fått gå ut korta stunder - första gången sedan hon fick ungar. När Lisa var ute passade jag på att fota de små. De börjar bli bestämda o starka nu. Blir sura på varandra när de vill dia från samma plats. Men den lilla som är en kopia av Lisa är fortfarande mycket mindre och svagare än de andra tre.





4 kommentarer:

Danne sa...

Vilka små söta katter :)

Tack för att du tittade in =)
/Danne

Katarina sa...

Hej!
Oh vad söta dem är. Jag blir så sugen på en liten kattunge.
Kram

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Åh, så härliga! Jag som är en riktig kattmänniska blir alldeles till mig när jag ser såna här små underverk.
Hoppas mamma katt fortsätter att återhämta sig, det är jobbigt att få små barn - det vet jag ju själv just nu =)

Josefin sa...

Åh, de är ju bara för gulliga när de ligger i en liten hög så där! Så mysigt... Skönt att mamman verkar återhämta sig. Nu ska jag fortsätta städa... :(