söndag 7 juni 2009

MORGONPROMENAD I VISBY INNERSTAD








4 kommentarer:

Sarah sa...

Hej, tack för kommentar hos mig =) Vad fint den blå himlen lyser på bilderna ;)

Anonym sa...

Jag sitter på andra sidan jordklotet bredvid min nioåriga dotter som färglägger medan jag surfar runt bland svartvita bilderna. Så får jag se din nytagna fårbild. "Minns du Andrea?" "Jaaaaa!" Stort leende. Tre år var hon den gången, när hon red på stenfåren i din stad. Omständigheter har gjort att hon inte på flera år har fått uppleva en svensk sommar (eller jul för den delen), men vi hoppas och tror att det ska bli möjligt i framtiden. Då kommer vi nog att åka i våra egna spår och minnas. Till Visby bland annat.

Alvis Wile sa...

Äsch, anonym skulle jag ju inte vara, Alvis Wile var pseudonymen.

Lovisa sa...

Hej! Fina bilder! Om en vecka kommer jag hem till fina ön. Det lär bli promenader i innerstaden även för min del. Mysigt att bara strosa runt. Kram